Tuesday, November 16

salam eid adha..~

melayan perasaan : u r not alone - michael jackson
status perasaan : sangat gumbira.. =)

sebelum aku nk cite, aku nk wish eppy eid adha dulu.. hehehhe.. almaklum la, kteowg kt sini tngh mnyambutnye.. awal sehari, ahikssss..

kelmarin, sblm tido.. aku dpt sms dari duty planner.. " u have asign on  fly etd 16nov 2010 t2325, plz cnfirm via crew connection.." ati bdebar2, almaklum la duty soknye lum pun uat lg.. dh dihantarnye duty len.. tp x pe, ngan ati yg sgt bdebar2 aku g jew la check..

wow!!!! ati sgt suke.. ghupe2nye eowg bg duty yg sgt la aku sukeeeee!!.. yeyyyeyyy.. alhamdulillah..
maka dgn ini, hanye tinggal beberape jam jew lg aku akn terbang ke tanah air ku yg tCHENTA..
ati ni btambah syoq ble mngenangkan ari aku smpai sok adalah sambutan eid adha bg umat2 islam di bumi MALAYSIA.. maknenye leh la mkn2+bjumpe ngan owg2 yg ku KASIHI+SAYANGI.. =)
 
                   
                   . ready for t.off.. =)                    


 

adoiiiii.. mmg x lh sabo dah ni.. tsangat la xcited nye walaupun nanti hanye dapat duk jap jew kt kolumpo 2.. pe2 pn aku bsyukur sgt! =)



   . kolumpo.. kolumpo.. kolumpo .   




tata..~





No comments:

Post a Comment