Saturday, October 23

aishiteru.. SEPET XIANSHENG!!~

melayan perasaan : maher zain - for da rest of my life
status perasaan : bunge2 chenta.. jiwang

kt cni dh kul 0210am.. kt msia kul 0710am.. msti baba tngh chedap dilena ulit intan, hohoho..
mate aku ni x nantok2 lg, nape..? aku pn tatau.. knon2 nk bce manual, sb sok lusa aku de test.. aku pn de exam eh? cett.. pe2 la.. harap lh uat ngan bek..~

abaikn pasal hal aku jp.. tetibe rase sgt RINDU yg t'amat kt baba, ditambah2 ble dgr lgu ni.. jiwang dtg sudeyyy, adehhh.. actually aku kenal ngan baba dh 2 taun.. ble dikenang cmne kteowg lh knl+jtuh chenta.. jawapannye, hencek friendster (FS) la munye kje.. jgn tatau sblm owg ramai gle pesbuk (FB), menatang 2 la yg aku duk asik sakan mlayan.. gilo sakan dowh time 2...~

baba sgt istimewa dimate aku.. mule2 nk bkawan punye la byk halangan, dikenangkn lik.. amat sakit+perit!, kn baba? de yg suke & begitulah sebaliknye tp ini la dinamekn JODOH.. aku rse tlalu bsyukur, akhirnya tuhan mpermudahkn segala-galanye..~
 
. dia chenta ati aku..chop2 dlu .
baba byk mgajar aku+mngubah diri aku+manasihati aku.. dari seowg budak yg agak x btl hala tujuan kepada gadis yg santun+sgt manes, eheksss.. x bley bla dowh.. =p

2 taun lps aku ibarat ken yg sgt colourful+kotor+agk2 busuk tp skunk aku rse aku telah mnjadi ken yg sgt puteh+bersih+wangi.. perubahan ni sume2 dtgnye dari sidia yg ku panggil baba!!..~

. mase mule2 bqaseh sayang, eheksss .


sepanjang hubungan, baba byk berkorban.. t'haru sgt!.. rsenye x perlu la aku nyatakn, cukup la klu aku+baba jew yg tau dgn ayt 2.. bahagia sgt klu dpt lpk same2, time ni la ko+aku mbahan tp x pe aku suke.. kenangan 2 la yg aku rindu ble aku bjauhan ngan ea..~

aku selalu bdoa, agar tuhan mpermudahkn segala urusan aku+baba.. harap2 pe yg kte hajatkn, kte boleh laksanakan taun depan eh baba.. insya allah, amin..
mama nk baba tau yg ma akn slalu bersame2 baba smpai ble2 pn.. dlm susah mahupun senang.. ingat janji baba, jaga mama smpai ble2..~

. baba clorox mama kn2..? hhheeee .





** maap.. x lh nk trus sambung, tbe2 rse sgt syahdu+nk nanges pn de.. **

mama SAYANG baba..~

( tau de yg nk muntah ijo dh.. x pe, i ok jew.. eheksss )


tata..~

2 comments:

  1. alaaa.. yu ni.. malu le ai yu cite sume2 ni.. huahuahua.. thnx syg..

    ReplyDelete
  2. . eleleleellelele.. jgn ler cenggitu yu
    . sesame yayang..
    . luv+hug kuat2!!

    ReplyDelete