Monday, October 25

x suke.. x suke.. x sukeeeee!!~

bru tjage dari tdo.. kepenatan mencelopkan diri ngan ayer yg x sebape siang td, hekhekhek.. ngatkn td nk lelap jap jew, hahahahahaaaamik ko!.. kemalasan melanda utk menanah (baba jgn gelak eh.. huhuhuhu) buku, x suke lah!! =p
siang td ari petama class recurrent aku, seperti biasa aktivitinye.. bermain ngan api+bukak+ttup pintu+emergency situation & paling x hengat mbasahkn badan di kolam.. huhuhuhuh.. kowg x pham ler 2, pe munye jenis class ni ntah kn..? kuangkuangkuang~

pg kang dh masuk ari ke-2 class recurrent & arini gak de exam.. ni tsgt x sukeeeeee hokey..!! arggghhh.. dh tua2+kje cenggini pn nk kne hadap sume2 ni lg ke? hoohhoohoho.. nk x nk kne la ngadap gak kn? hopefully taun ni, taun yg t'akhir utk aku uat sume2 ni.. dh nk brehat+nk pk hal len lak..~ =)

doa2 aku lh uat exam kang.. dari td aku tgk buku+ea tgk aku, smpai ttdo2 ko.. ble nk sudah lah? hhheee.. perasaan nebes+nantok ni.. cmno? adehhh~

** poyo,  cm nk SPM jew.. padahal exam biase2 jew pn.. kntot lah!! **

tata..~

2 comments: